Търсене в този блог

петък, 6 май 2011 г.

Спонсорство срещу секс за културистка

Пъргава, разтеглива, силна, красива и енергична. Така накратко мога да опиша вицешампионката от държавното първенство по културизъм за 2010 година Звезделина Георгиева. 18-годишната девойка разказва в следващите редове какво я е накарало да се захване с този на пръв поглед мъжки спорт.

„Имам много приятели, които се състезават. Ходих по състезания да ги гледам и подкрепям. Всички ме смятаха за участничка и никъде не ми искаха вход, защото си мислеха, че се състезавам. Реших, че във фитнеса мога да се реализирам, понеже съм гимнастичка и мога да направя съчетанията в категорията. През тази година тренирам много здраво и се храня правилно и смятам, че ще бъда в добра форма. При първото ми посещение във фитнес залата бях много смешна, защото не познавах уредите и отстрани ме гледаха много странно“, каза пред „Позвънете: ВестникЪт“ Звезди. Тя сподели какво е най-важното, за да стане един човек добър състезател по културизъм. „Генетиката е много важна. Радвам се, че моята е добра, но когато човек е упорит, всичко става. На предното състезание ми казаха, че ми куцат някои части на тялото. Гърбът ми бил малък, трябвало да клякам повече заради дупето. С тренировки всичко става. Просто човек трябва да бъде упорит и да има желание. Голяма роля играе генът със сигурност. Личи си кои го имат и кои са изтормозени на сцената“, заяви младата културистка.
На нея й предстои състезание на 23 април в Бяла Слатина. „Ако си изиграя добре съчетанието, няма да имам никакъв проблем да взема купата. След това ми предстои турнир в Пловдив. Не знам каква ще е конкуренцията. Със сигурност обаче ще съм с медал. После идват Балканско и Европейско, но мисля, че няма да имам възможност да отида. Ако се класирам, ще отида на Балканското“, каза Гергиева. Тя разказа за миналогодишния си успех – второто място на републиканското първенство при жените. „Направих по-слабо съчетание от шампионката. Никой не ме беше научил да позирам. Гледах клипчета в интернет. Трябваше ми да изляза на сцената, за да видя обстановката. Не бях подготвена. Казаха ми, че съчетанието ми трябвало да бъде късо и аз го направих такова, а в България можело да бъде и по-дълго, за да се спечелят повече точки", разказа Звезди.


Талантливата спортистка призна, че мъже са й предлагали да я спонсорират за подготовката й в състезанията срещу секс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар