Търсене в този блог

неделя, 29 май 2011 г.

Слави Горанчовски, културизъм, Бяла Слатина ...

Интервю със Слави Горанчовски за републиканското първенство по културизъм за младежи


Интервю със Слави Горанчовски за републиканското първенство по културизъм за младежи, организирано на 23.04.2011г. в гр. Бяла Слатина.  
Въпрос : Доволен ли си от състезанието, за чиято организация ти имаш основен принос?
Отговор : Да, доволен съм. Даже доволен е меко казано . Всички си свършихме работата перфектно, започнахме навреме, не допуснахме нито един гаф или поне аз не съм разбрал за такъв.
В : Доволен ли си от представянето на бодибилдърите подготвяни от теб самия?
О : Много съм доволен даже. Цецо (Цветелин Тодоров б.а.) стана първи в категорията си, а Павката(Павел Павлов б.а.) четвърти, като имаше доста голяма битка между него и третия. И двамата се държаха супер на сцената, позираха с настроение, без крампи и изиграха страхотни волни съчетания.
В : Какво мислиш да правиш за напред с турнира?
О : Турнира си е турнир, нищо не мога да кажа засега. Нека първо да видим какви ще са отзивите на хората от федерацията, на тези от общината, на състезателите и разбира се на обикновения зрител. Ако всичко е наред,в календара ще се появи нов турнир с голям награден фонд!
В : Подготвяш ли културисти за турнир в Пловдив 2011?
О : Не, за мое огромно съжаление. Много исках, понеже Цецо е без конкуренция и при мъжете, в неговата категория, нооо ... той предпочида да си почине. Не мога да го накарам насила. Според мен, трябва да изпитваш удоволствие от това, че се състезаваш, а не да те насилват и да го правиш против волята си.
В : Според теб беше ли на ниво отразяването на бодибилдинг състезанието от страна на медиите и кои от тях беше поканил на това спортно събитие?
О : Хм, тук вече не знам какво да кажа… Поканихме официално всяка телевизия в България, за която може да се сети човек и отговора беше :
     "Амии, това ни е единствения почивен ден ( ако беше за някой футболен мач,  щяха да си счупят крачетата да тичат към него ). Но както и да е. За медиите, които дойдоха, въпреки големия християнски празник имам да кажа едно огромно: БЛАГОДАРЯ ВИ!!! Това местната кабелна телевизия и всички големи в отразяването на този спорт TRANSFORMER.BG, BGTRENER.COM, списание Олимп и Велин Петков (може би най-добрият спортен фотограф в България).
В : Мислиш ли отново да се връщаш на състезателния подиум или вече си се преориентирал към треньорска дейност и като съдия по фитнес мероприятията?
О : Какво да правя на този подиум? Нека да се състезават младите. Аз изпитах 5 пъти по-голяма тръпка  и притеснение, като организатор и като треньор, така че съм си супер. Моите момчета показват това, което бих показал и аз на сцената. За това съм ибезкрайно благодарен.
В : Разкажи ни за подготовката на твоите момчета, къде тренират, кои са, от колко време се състезават, какви добавки вземат и един кратък профил на шампиона.
О : Тук траябва да направим цяла статия, няма как да ти разкажа за хилядите премеждия, смешни истории и нерви, които изпитах с тях. Иначе на Цецо това му е второ състезание и за втори път е шампион по класически културизъм. Павката се състезава за първи път. За първи пъ прави диета и каквото е било свързано със състезателния спорт. И двамата имат огромен потенциал, който ще развиваме, и за който тепърва ще се говори.
В : Кои са местните фитнес звезди?
О : Определено това са момчетата, които взеха участие в турнира, големият Петьо Шишков, който неуморно поддържа този спорт в града... Също така и Валентин Игнатов, който май забрави от къде е и от къде е тръгнал, кой му е показал пътя, ноооо както и да е, и той е от звездите.
В : Какви други спортове на ниво има в Бяла Слатина?
О : Честно казано не знам. Дочувам, че волейболистките ни се справят доста добре. Футбола и футболистите ни са супер смешни и е жалко, че се наливат толквоа много средства в тях. Според мен това трябва да се промени. Пари трябва да има за този, който си го е заслужил. Силовият трибой е на едно страхотно ниво, като там имаме републикански, балкански, европейски и световни шампиони. Дочувам, че отскоро има школи по танцови изкуства, джудо, карате... Ех, защо ги нямаше тия работи когато бях малък ...
В : Разкажи нещо за силовия трибой и старта на кариерата ти като трибоец.
О : Всички ме връщат към това време. Силовият трибой беше един трамплин за мен. Той ме научи на спортна злоба и желание за победа. Та, занимавах се с BREIK DANCE и отидох във фитнеса с идеята да позаякна малко, за да мога да изпълнявам някои елементи от танца по лесно. И какво стана… След месец вече бях едно от най силните момчета в залата и това не остана незабелязано. Веселин Вешев и Ани Савчева веднага ме дръпнаха и ми предложиха да се състезавам. Така отидох на първото си състезание, където станах четвърти, ако не се лъжа. После се запознах с Александър Николов, който ме направи наистина силен. Има много за разказване, но тук не му е мястото ...
В : Кратък коментар за това какво очакваш да се случи на турнира по културизъм в Пловдивтази година?
О : В Пловдив очаквам да се случи нещо страшно... всички нови и забележете СТАРИ състезатели в българския културизъм ще се състезават. Звучи обещаващо и доста интересно.
В : Един кратък коментар какво представяне на нашите бодибилдъри очакваш на европейското първенство по културизъм в София?
О : Ще коментирам след квалификацията за национален отбор по културизъм в Пловдив.
Благодарим на Слави Горанчовски за интересната информация, която ни даде. Пожелаваме му успех във фитнес начинанията и да ни радва с още нови добре подготвени състезатели в нашия красив спорт - бодибилдинга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар